Shaklee Bagus Ke Tidak ?

Shaklee Bagus Ke Tidak ?

Persoalan sekarang ni pun masih ada orang tanya, bagus ke Shaklee ni sampai orang nak berebut nak ambil, tentu sekali juga yang betul betul buat duit dengan Shaklee ni. Kiranya kalau dah diikutkan macam fenomena gila mendugus jugak .

SHAKLEE BAGUS ?
Soalan nya sekarang, bagus tak Shaklee ni. Jawapan dia senang je Bagus pun ye Tak Bagus pun ye.
Shaklee bagus untuk

konsisten ambil jaga makan minum
selalu buat senaman
jaga makan minum air cukup
Share kat kengkawan dan boleh buat duit

Tapi dia jadi tak bagus bila

Ambil sekali sekala
Minum air tak cukup
Malas senaman
Letak shaklee mcm muzium
Buat mlm haram jadah simpan stok bawah katil

Macam macam lagilah . SO BAGUS ke tak bagus bukan alasan, tapi pilihan anda sendir ok. So jom kita baguskan diri dengan Shaklee hoooooo.

Leave a Reply

Open chat